8.10.2012

''Keep your head up. God gives his hardest battles to his strongest soldiers.''

Väsyttää, huominen tuntuu kaukaselta. Oon vaan niin heikko etten jaksa avata Raamattua tai rukoilla, oma vika. Mut Jumala kuulee huokauksetki, tietää mitä me tarvitaan. Mä tarvin voimaa, ja ihan törkeesti sittenki. Tän takia päätin pitää taukoo bloggailemisesta nyt ainaki vähän aikaa, voi olla että tuun välillä päivitteleen kuulumisia, mut liikoja ei kannata oottaa.
Elämän pieniä iloja : 













<3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moi! tykkään paljon sun blogista ja näi ja tuntuu et ootkin tosi uskonnollinen ihminen :)! saanko kysyä mihin uskontoon sää kuulut?

Unknown kirjoitti...

Kiitos, tosi piristävää kuulla! Totta kai, aina saa kysyä ja vastaan mielelläni :-)

Mä kuulun ihan luterilaiseen kirkkoon, eli kristinuskoon. En kyllä käy enää esim. luterilaisten nuortenilloissa tai jumalanpalveluksissa, vaan oon löytäny paikkani helluntaiseurakunnasta (kuuluu kans kristinuskoon). Oon huomannu ite että näillä ns. vapaaseurakunnilla (esim. helluntalaisuus, baptismi) usko on paljon vapaampaa, eikä sitä harjoteta sen takia että on pakko tai että halutaan näyttää hyviltä ihmisiltä.

En kuitenkaa miellä itteeni mitenkää uskonnolliseks ihmiseks, koska musta tuntuu et uskontoihin kuuluu paljo rituaaleja ja sääntöjä, vaan sanoisin että oon ennemminki uskova :-) Koska uskonto ei pelasta ketään, vaan aito sydämen usko Jeesukseen.