9.8.2012

Aamuvirkku





Musta voi ihan ottaa mallia poseerauksissa :-) Oon ollu hereillä seiskasta asti (enkä oo menny nukkumaan välissä tälläkertaa), ja oon kerinny tehä vaikka mitä! Esim. pestä lenkkarit, treenata lihaskuntoo ja sheikata niihin mun uusiin lempibiiseihin, keksiä yllärin Lurjukselle, unelmoida superpitkistä hiuksista, käyä juoksulenkillä koiran kans ja meikata ja laittaa hiukset koska kohta oon lähössä kaupungille. Asua ja ostoksia illemmalla tai huomenna! Puspus.

Ps. Mitäs tykkäätte uudesta ulkoasusta? Ja huomatkaa tekstien alaosissa uudet pienet painikkeet ;-)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aamunvirkku. Illantorkku.

Anonyymi kirjoitti...

oot ihan supernätti noissa kuvissa!:))

Unknown kirjoitti...

Ano1: Jaahasss mun mielestä se on kyllä aamuvirkku:-)

Ano2: Voi kiitos paljon ihana! :--)