12.7.2012


Jollain on ratti väärällä puolella










Mä luulin että nuo kengät olis tullu jo tän viikon maanantaina, mutta eipä menny niinku elokuvissa. Oli kuitenki kiva ylläri ku lurjus soitti aamupäivästä että kengät on tullu, ja yhtä kiva ylläri ku se kurvas pihaan Nismolla! Ei muutako nokka kohti Siwaa ja sit heti kenkiä koittaan. Nuo on kokoo 38 (normaalisti mulla olis 39), mut ku kokeilin liikkeessä samoja kenkiä mut mustina ja koolla 39, ne oli aivan liian isot. Mietin aika kauan nahkasten ja kankaisten valkosten Conssien välillä, koska kankaisia olis saanu kaupasta vähemmällä vaivalla ja -rahalla, mut ei ne olis kestäny mun käytössä ollenkaa. Löydettiin sit nettikauppa missä nuo molemmat kengät oli 40% alennuksessa, Consseille jäi hintaa about 87e (liikkeessä mustat olis maksanu 120e). Lurjuksen kengät on Blackstonen, täysnahkaa naruja myöten. 
Perjantaina olis yhen vanhuksen synttärit tiedos ja samana iltana nuortenilta täällä mökillä, o-ou tulee kiire lahjan kans... Nyt kuunteleen lurjuksen mulle tekemää biisiä, sitä alkaa varmaan pikkuhiljaa tympiin tää mun koneella istuminen ku piti tulla viettään lepposta mökki-iltaa hehe.. :-)

Ei kommentteja: